1.53

skrg dh pkl 1.40 am..aku msih lagi merajinkan diri utk mnyiapkan lab report sensory..actually,aku dh buat lab ni 1 minggu yg lps..tp dsbbkn aku x tau nk buat result dia cmne,so cm besa la kan..biar dulu..aish,so,ni la yg selalu terjadi..lab report ni nk kena hntr hari jumaat..so,tgk la stkt mne aku mampu bertahan mlm ni..so..yg jadik persoalan skrg..apsal aku update blog lak???hehe..aku dh x larat nk buat..so rehat jap..stkt ni dh buat 3 graf..ade 8 lagi..huhu..

emm,kt telinga aku skrg dok bergendang lagu CN Blue-Love..aku suka smua lagu dia..LOVE REVOLUTION,I'M A LONER,LOVE LIGHT..etc..kumpulan ni adalah rock band korea..ada 4 org..Yonghwa,Jungshin,Minhyuk n Jung hyun..


ok..smbung keje..

adios amigos

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
nothing special..just like other people..

Followers