hari ini dlm sejarah

siyes,penat giler hari ni..satu hari aku jln kt klcc..td,aku,ika n indra g akuaria..dpt la tgk hidupan laut..best giler..ada satu ikan pari2 tu,dia stop je kt kitorang mse laluan kt terowong..dia x gerak mne2..btul2 atas kepala kitorang..lme lak tu..mcm saje je nk soh kitorang amik gmbr dia..nnti la aku upload gmbr sbg bukti aku g sana..lps tu aku g kinokinuya..saje tgk2 buku..kiranya x tgk2 saje lah sbb aku beli buku TUNAS ngan dictionary Jepun...haha..actually,mmg dh lame nk belajar bhse Jepun cuma x tau ble nk start..td tetiba trjumpa dictionary dia yg x bpe rumit,so aku beli la..in case klau aku jmpa org jepun mse jln2 kt ukm ni,blh la kitorang bersembang..xde la cm itik ngan ayam mengumpat...

actually,td aku bengang ngan penumpang lelaki dlm LADIES COACH..dh terang2 lagi bersuluh yg koc tu hnye utk perempuan,ade jgk mamat 2 3 org sesat msuk kt dlm..aiseyh,abg,kot ye pon x tau membace...xkan x nmpk kot dlm tu smua pompuan...dh tu,buat muka x bersalah jek..yg lagi x tahan siap bersembang kuat2 lak tu..mcm nk announce kt smua org..'

AKU ADE KT DLM KOC POMPUAN TAPI AKU NI LAKI'..

emm..ade lgi perkara yg terjadi td mse aku kt pizza hut..alkisahnya,mse aku dh selesai byr n dh bangun nk keluar,pastu x sedar beg aku tertarik mangkuk sup siap ngan piring lagi kepunyaan meja sebelah aku n then...

PRANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pecah berderai sehingga titisan kaca yg terakhir..n aku stunt kejap..btul ke aku yg tarik mangkuk ni smpai pecah ni..bukan org lain ke????hehe..nasib baik kaca tu x kena kt aku..auntie tu lak yg risau lebih2..sbbnya mmg slh dia jgk sbb mangkuk tu dia letak tepi sgt..n salah tmpt tu jgk..sape suruh susun meja rapat2..n salah aku jgk..adess,sape suruh aku cuai sgt..auntie tu baik giler..siap concern pasal aku lgi..tnye aku cedera kt mne2 ke..tolong tnye kena byr ke x kat pekerja Pizza Hut tu..nasib baik x yah ganti rugi..tp kan..............

malu..huhu..semua org tgk...xpe la kan..bukan aku akn jmpa diorang lgi lps ni..haha..

~ok la..oyasuminasai..ja mata..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
nothing special..just like other people..

Followers