aku n buku

huhu..study week is coming!!!!!

time study week ni lah waktu yg aku akn jd insaf n sedar yg byk gler topik kena cover..memandangkan aku akn start exam 21/4(minggu dpn jer tu),aku dah mula cari balik r nota2 yg terselit.nasib baik aku dah pnjm buku mikrobiology kat library minggu lps..hehe..nak exam baru pnjm buku.ni senarai paper aku utk sem ni:

Amali kimia II-21/4
pengenalan mikrokomputer n teknologi maklumat-23/4
kimia fizik I-26/4
titas-28/4
Prinsip pengurusan organisasi-29/4
nasyid II-2/5
mikrobiology asas-4/5
Asas pengurusan kewangan-7/5
Amacam!!!seram x???huhu..yg paling aku takut subjek mikrobiology asas...nama jer asas tp susah oooo..byk gler nak kena hafal..dah tu nama lak pelik2..subjek Finance pn buat aku ketar lutut gak..nasib baik paper last..
semalam,aku dah berlakon utk speech com..ok la.dah r jd mak.x leh blah..nak pakai kain batik pn x pandai.nasib baik pakai tali pinggang.takut gak kalau tengah berlakon kain batik aku terlondeh..pape pun,aku mmg mak yg baik r..sopan gler smlm..hehe..
smlm agak penat r..habis berlakon aku p UNIKEB.hajat nak masuk duit kat adik aku..cess!!!lupa lak nak ambk nama ngan ic kwn adik aku coz dia suh aku masuk kt akaun kwn dia..pe la bengap sangat aku ni!!!hehe..buat penat jer..dah r tgh panas.kalau aku tadah peluh aku,leh wat mandi lak.balik dari UNIKEB,aku pun terus bertungkus-lumus meng'COPY' lab report Aina.hehe..penat gak meng'copy' ni kan.xpe..janji dah hntar.so tamatlah sudah subjek amali kimia utk sem ni.hepi2!!
ptg tu lak,aku stay kt FST ngan Kak Dayah n Ika..bajet nak study kimia Fizik..tp byk yg keluar dari masuk..dok gelak jer..cmne ilmu x keluar.hari ni aku akan stay kat FST lg..tapi ahli dah bertambah r.Indra ngan Aina pn nk join sekali..x tau r akn jd study atau kelab umpat-mengumpat..haha..jnji x tdo.kalau kt bilik,confirm aku akn belayar ke alam maya.
so...ADIOS AMGOS!!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
nothing special..just like other people..

Followers