lost n found

Take Me To Your Heart
Artist: Michael Learns To Rock
Hiding from the rain and snow
Trying to forget but I won't let go
Looking at a crowded street
Listening to my own heart beat
So many people all around the world
Tell me where do I find someone like you girl
[Chorus]Take me to your heart
take me to your soul
Give me your hand before I'm old
Show me what love is - haven't got a clue
Show me that wonders can be true
They say nothing lasts forever
We're only here today
Love is now or never
Bring me far away
Take me to your heart
take me to your soul
Give me your hand and hold me
Show me what love is - be my guiding star
It's easy take me to your heart
Standing on a mountain high
Looking at the moon through a clear blue sky
I should go and see some friends
But they don't really comprehend
Don't need too much talking without saying anything
All I need is someone who makes me wanna sing
[Chorus]

Tercipta Untukku
Artist: Ungu
Menatap indahnya senyuman diwajahmu
Membuat ku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya cinta terindah
Saat kau peluk mesra tubuhku
Banyak kata Yang tak mampu kuungkapkan
Kepada dirimu
Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Sepanjang hidupku
Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu
Sepanjang hidupku
Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu

byk perkara yg berlaku malam ni...aku pn x tau nak cter pe...tp yg paling penting pencarian aku dah sampai d penghujungnya...aku dah jumpa apa yg aku cari..
walaupn x mcm yg aku hrpkan tp at least,aku dh jumpa akhirnya...
bila aku pkr balik,macam org bodoh pn ada...lama gler aku tunggu n cari dia..tp lastly,aku bersyukur kerana lps ni,aku dah x tertanya-tanya lg ...biar ape pn yg berlaku slps ni,aku berserah pada Yang Maha Esa menentukan segalanya...kita hanya mampu merancang dan membuat andaian tetapi Tuhan yang berkuasa menentukan...(hehe..ayat leh tahan jiwang)


lagi satu yg meng'happy'kan aku mlm ni...

aku dpt stay kolej uo(Ungku Omar)...aku baru check td..hehe..alhamdulillah..aku x nak dok kolej lain coz jauh dari faks aku...almaklumlah,faks aku iaitu Fakulti Sains dan Teknologi kt depan kolej jer...hehe...aku kena turun tangga yg x seberapa jer....so pe lg..enjoy r lps ni..hehe

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
nothing special..just like other people..

Followers