malam yg gilang-gemilang

leganya!!!!!!!

smlm kitorang dah buat persembahan...aku pn enjoy gak r buat persembhn smlm..tp yg x bestnya cara dressing tudung kitorang smlm yg buat aku x selesa..aku x suka r pakai anak tudung yg keras tu n kena lilit tudung naik atas..eiiiiiiii!!!!x suka..3X...ntah idea sape tah...aku rasa cam tercekik jer..cuba bayangkan kalau aku tiba2 pengsan coz x dpt bernafas ngan sempurna..huhu...hbs r jd tajuk utama paper..hehe..

pape pun,overall everything is ok..kak B pun puji prsmbhn kitorang..hbs persembhn kitorang bergmbr..cm biasa r..then gather ramai2 coz kak B nak bg amanat terakhir..hehe..mcm wasiat lak..yelah,lps ni dh x jmpa..Kak B ucap terima ksih coz bg komitmen pd ko k nasyid n byk lg r nasihat kt kitorang..bab2 couple pn masuk jgk.dia ckp klau nak bercinta tu,jgn berniat nak main2...niat nak kawin terus..huhu..aku no comment.

fitri dah balik awal smlm.x smpt nak jumpa..anak dia nangis kot.hehe..kak B,terima ksih gak r coz sgt sporting.aku selalu gak dtg lmbt latihan n selalu menyembang masa latihan tp dia x mrh pun.hehe..n tq coz belanja kitorang nasi lemak ngan teh ais..jasamu dikenang..cewah!!!!

tp sedey gak coz lps ni dh susah nak jumpa fitri..hehe...ke situ lak..xpe,aku ada 3 thn lg kt sini..byk lg perkara baru yg aku akn explore..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
nothing special..just like other people..

Followers