dugaan pertama

aku baru balik dari rehearsal ko k nasyid..agak hancuss!!!!huhu..why???

nama jer diorang bg mic boom tp suara kitorang yg back up kt blkg ni x dgr pun..penat dh kitorang melalak n menjerit sekuat hati ..tp x dgr gak..salah sape???teknikal r yg problem tp kitorang gak yg kena jerit2 ngan mak cik aka kak ani,ketua pusat kebudayaan..tp x heran r,dah mmg hobi masa lapang dia suka menjerit..

td fitri pun ada tanya kitorang cmne dia perform..hehe..bangga r gak.artis tanya pndpt kitorang yg x seberapa ni..so aku pn ape lg..dgn separuh jujurnya menyatakan yg dia ada tersalah masuk key ckit ms starting lagu td..hehe..btl pe!!!aku x tipu..dia pn rasa cm salah msuk key..haha..tgk!!aku bg pendapat yg bernas.

then masa kt dectar td,aku dpt msej dari felo penilai..mesej yg berbunyi:

nadia,nanti akak nak jumpa nadia..nk tanya pasal kelab kompang,kalau blh sekarang la...
aku dah pelik..apahal felo nak jumpa aku n????suspen btl..
alkisahnya...memandangkan aku adalah NYDP KelAB Kompang yang baru utk sem dpn,so felo suh aku hntar kt dia carta organisasi beserta ngan aktiviti2 yg kelab kompang buat sem lps n sem ni...nak suh hntar esok..aku dah r x tau pape..jd NYDP pun kerana paksa rela..suka hati jer Haikal merangkap NYDP sem ni melantik aku..dah tu xde undi2 dah.terus jd on d spot..aku pn on d spot r rasa cam nak pitam time tu..haha..benda dh berlaku.so terima jelah seadaanya..tapi kan..........
KERANA DIA r aku kena menghadapi semua bnda alah ni n KERANA DIA jgk r aku terpaksa cancel niat aku nk keluar dari kelab kompang..aku ni main kompang pun merangkak-rangkak lg..dah r tau main satu lagu jer selama setahun ni..x tau r apa akn jd kt kelab kompang ni ble aku take over nanti..nasib baik ada jihah roommate aku merangkap Bendahari Kelab Kompang yang baru ..so pandai2 r kitorang merapu nanti..kalau dapat bernafas pun dh kira ok r bg kelab kompang..huhu..
esok malam,aku akn perform nasyid..harap2 dpt buat yg terbaik r..papepun,MAJULAH NASYID UNTUK NEGARA!!!!!!!!....x tau nak tulis pe dah.tido lg baik.adios!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
nothing special..just like other people..

Followers