esok exam!!!!!

yeyey...esok EXAM!!!!!!!




sukacita dimaklumkan yg aku akn exam amli kimia esok..huhu..


ntah pape..makin dekat tarikh exam,makin kerap aku masuk Youtube..haha..bagus betoi aku ni..nak exam tp smpat lg..bosan r asyik menghadap buku..paling lama aku dpt concentrate pd buku adalah sejam lbh jer..pastu mula r aku meliar masuk internet..haha..anak sape la ni!!!




kalau aku merayap kt Youtube tu,biasanya aku tgk video Tomok OIAM..hehe..sejak ble layan OIAM ni????


aku cuma minat Tomok..yg lain aku x layan..pastu aku suka layan Nucy(Nubhan +Stacy AF6)..aku bukannya minat Af pun..cuma aku suka tgk gelagat dua org ni masa AF..lawah seh..leh r aku tergelak sorang2..dpt release tnsion..lagu Nubhan pn aku suka..ADA UNTUKMU...menusuk ke usus kecil ble dgr lagu ni..haha..




td aku call mak aku..inform kt dia yg aku exam esok..sbnrnya dari minggu lps dah ckp tp mak aku lupa..kena igtkan balik..biasa r..org lama..


mak aku ckp dia akan suruh ayah aku buat solat hajat malam ni..mak aku x leh solat..kalau x dia pn akn buat solat hajat..huhu..sesungguhnya AKU TERHARU!!!!mak ngan ayah aku mmg akn buat solat hajat setiap kali aku nak exam..dari dulu lg..huhu.. sesungguhnya aku sayang diorang sgt2..insyaallah..aku akan buat yg terbaik..tp tulah..asyik masuk Youtube jer..camne ni???




huhu..teapen dah ada kt Penang..jeles2..Teapen ataupun dalam ic dia tercatat nama Mohd Syafiq bin Muhammad..mcm abg aku lak..ayah nama sama..dia ni kwn aku time F5..dulu xde baik sgt tp skrg agak rapat r..selalu gak mesej..tp still kawan jer..no hard feeling..dia dh hbs exam minggu lps..sekarang ngah enjoy kt Penang..lps tu nak g Perak lak..adoiya!!!aku jeles..syok je dia g jln2..yg x leh blah,ble nak g enjoy jer,mula r mesej aku..nak menunjuk la tu..huhu..nasib baik aku ni hati dinding..x jeles pun...nanti aku dah hbs exam,aku pn akn enjoy gak..


hehe..muka aku ketika membayangkan yg aku g jln2 lps exam!!!!


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
nothing special..just like other people..

Followers