al fatihah~

hari ni 16 hb..tarikh aku kehilangan ibu saudara aku yg paling rapat ngan aku....aku mmg x tenang mlm ni..x dpt nk fokus pd ape yg aku bce..last2 aku g amik wuduk then bce yasin..sedekahkan kt arwah..Ya Allah,tempatkanlah arwah bersama org2 yg beriman..mmg dh lama dia pergi..dh 4 thun..tp rse cm smlm lagi aku dok berbual ngan dia...dok gelak2..kutuk dia..huhu..sedih..rindu kt dia tp tau rindu mcm mne pon,tu dh takdir kan..kena redha..hanya doa2 yg masih menyambungkan aku ngan dia..dah la ngah dgr lagu sedih2 ni..ish,dh sedih g layan lagu sedih lagi..mmg hormon disorder la mlm ni..duluu aku x ley dgr lagu Siti'Biarlah Rahsia'..apsal??sbb lagu tu mengingatkan aku pde arwah..dia pegi tnpa sesape tau pasal kisah hidop dia..even aku yg paling rapat ngan dia pon hnya tau ckit2..dia xcte sgt..kitorang smua nk tau tp tu rhsia dia..aku yg paling byk tau sbb aku rapat ngan dia..dan aku tau hajat dia yg x tercapai..dia pegi tnpa smpat dia kongsi smua ngan aku...terkilan sbb x dpt tgk dia buat kali terakhir..x tau ape amanat dia pde aku..dah takdir yg dia pegi tnpa sesiapa kt sisi dia..

aci x aku x mau study mlm ni..x masuk pon ape yg aku bce..huhu..esok jelah study..
adios amigos~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
nothing special..just like other people..

Followers