merdeka!!!

merdeka!!!!!aku tgh hepi overboard skrg..tamat dh riwayat paper spektroskopi...terima kasih yg tidak terhingga kepada Dr Ishak dan Pn Dalina kerana menyediakan soklan yg di luar pemikiran aku dan students lain..emm,x tau nk klasifikasi soalan td dlm kategori ape..atas daripada susah panggil ape???x kisah la..yg pntg soalan td mmg sgt susah smpaikan aku rse cm nk keluar dewan n sambung tgk movie GOONG..hehehe..aku mmg sgt yakin yg jiwa aku bukan pada FIZIK..lepas jwb tadi,lagi la brtambah yakin..lps ni aku xnk ade kaitan hatta sekelumit pon dgn FIZIK..hahaha..(otak mmg da mereng lps keluar dewan td..)


esok last paper..PENGURUSAN MASA...dgr tjuk pon da tau yg aku kena study movie dulu mlm ni..da hbs baru bukak buku..utk rlease tnsion...nnti klau aku tnsion2,lagi x masuk ape yg aku baca..kan???alasan semata2..aku nk kemas brg dulu la..bg mood nk balik dtg..daaa..

adios amigos~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
nothing special..just like other people..

Followers