pape je la~

alhamdulillah..selesai 4 paper utk minggu ni..minggu dpn ade lagi 3 paper..minggu satu lagi pon 3 paper..x kisah la..jnji minggu ni punya azab dh settle..hehe..memandangkan dari smlm lagi kepala aku ni dh berdenyut2..mybe tension ngan notes lab ni..masuk bilik td terus baring bace novel..haha..lps ni aku nk layan movie lak..pape movie la..sherlock holmes x tgk lagi ni..dh lame terperap dlm laptop..gaya mcm dh hbs exam je kan??..padahal lagi 6 paper..mmg x ley blah..

well,exam td susah la jgk...amali kimia mknn..soalan lain cm ok lagi tp ble msuk ke Bradford method..adoi..cm penah dgr jek bnda alah ni tp kt mne ek??haha..pe lagi,goreng smpai masak la..nmpaknya skill masak memasak aku dh makin mantap skrg..

emm,nk balik terus ke nk stay dulu 2 3 hari ek??adoi..x tau la..ni yg rse cm nk bukak contest mcm Impian Ilyana tu..jadik Impian Nadia..sesape ley hntr sms kat aku..undi nk balik ke nk stay..klau balik ley jumpa famili cpt ckit..tp klau stay,ley g umah abg di dulu..lepak umah dia jmpa ngan adik2 sepupu aku yg tgh membesar ni..emm,nnti la pke..tiket x abis kan..mati klau tiket xde nnti..hehe..

ok..smbung tgk movie..

adios amigos...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
nothing special..just like other people..

Followers