sejuk..ujan~

well,memandangkan ade yg request soh aku cite psl pengalaman dgn tender kafe baru UO,so aku tulis la ckit ye..(Jihah,nnti blnja aiskrim..hehe)..
emm,ok la..1st time td mkn..klau per 10 tu aku bg 5..hehe..sbbnya??tawar la ape yg aku mkn td..x S_ _ _ _...x nk la sbut..nnti ckp demand lak..org ckp klau masak masin,nk kawin kan??kalau masak tawar..nk ape??hehe....yg pasti tukang masak still org yg same..kot??sbb td diorang ckp org sama..aku x kenal..n abg jual air pon still sme..cuma cashier ngan ade la 2 3 muka baru..xpe la..kita tgk la esok2 masakan diorang cmne..ok kot..
emm..takziah kpd Achik Spin atas pemergiannya menyahut seruan Ilahi ptg td..accident di Lebuhraya Seremban kajang..innalillillah wa innalillah hirroji un..dari Dia kita datang dan kepada Dia kita kembali..semoga arwah ditempatkan di kalangan hambanya yang beriman..amin..aku suka Spin sbb aku suka lagu dia..huhu..
p/s: tajuk kt atas sbb skrg ngah ujan..sejuk..plus lak dok sorang2 ni..mne la rummete aku smua ni..cpt la balik...dh la ujan ni..huhu

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

najihah said...

hah!! mengadelah nadia nk eskem.. hahaha.. owh yeke..tu la, tdi tye uzer dia ckp tukang masak nyer still same.. lauk tgh hari pun same jugak..

orizasativa said...

tu la..tgh hari smlm jmpa na ngan lini kt kafe..diorang ckp mknn besa2 je..x la sdp sgt..so assume org lain la..alih2,smlm g kafe ramai ckp org sme..so kesimpulannya..BOSAN!!!!hehe

najihah said...

T_T harapan je nk merasa makanan sedap2 mcm dkt pasar malam..sob sob

Post a Comment

About Me

My photo
nothing special..just like other people..

Followers