exam mood~

penat~~

td baru hbs paper biometry..alhamdulillah..nnti khamis ade amali analisis lak..pastu jumaat amali kimia mkanan..tu dia..dua2 lab..huhu..td dh 3 jam bertarung ngan air cond n rse ngantuk,akhirnya settle pon paper biometry..insyaallah,x nk jmpa dh ngan paper ni..hehe..

emm..smlm kan..mmg aku agak meletop kaw2 ar..sorry kepada yg berkenaan..mmg tu smua slh paham..tp sejujurnya,aku x penah rse marah yg sgt2 mcm ape yg aku rse smlm..cmpor ngan penat n x ckp tido lagi...plk tu dgr mcm2 kan..so tu yg termengamuk tu..nasib baik dia pon x mengamuk sme..klau x terbakar laptop aku smlm..haha..sorry ye..rse bersalah lak ble dpt tau tu hnye slh paham..ntah la..besanya aku sabo je..tp hal smlm mmg x dpt nk wat aku sabo lgi....so moral of the story,jgn cepat melenting..pke btol2 dulu sblm buat keputusan..dgr tu Nadia!!!hehe..

thniah kt jihah yg dpt stay uo..n kt Na jgk..alhamdulillah la..klau x msti kesian kt diorang..nasib Shahid x tau lagi..insyaallah,dpt gak kot..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

najihah said...

hahaha...malatop.. org da pesan da suh jadi kool dan kacak, nk jugak jadi kecoh dan kepoh..ngee.. mok, thanks!! hahaha.. shahid xtau lgi ke?

orizasativa said...

dah tau..dia pon dpt stay..hehe..bagus la..oit,tuka ar nme..pe mok2!!ish..

najihah said...

alaa best ape mok.. ni asek pnggil nadia je..common sgt dah nma nadia ni.. ngaa XP

Post a Comment

About Me

My photo
nothing special..just like other people..

Followers