study mode activated~

welcome to study week~~~


akhirnya..smlm,tepat kol 2.06 minit pagi aku telah selamat menyelesaikan tugasan terakhir utk sem ini..yeah..akhirnya..setelah aku menangguhkan keje tersebut slama berminggu2..haha.
blh je siap..ish aku ni..sem ni la aku paling main2..sgt main2..aku sedar tp nk buat cmne.klau tnye kt budak2..msti diorg pilih main2 dri study kan..???hehe

sem ni aku berjaya menggungguli carta paling byk tido dlm kelas..mengalahkan ika tu..dasyat tol aku..stiap kli kelas je msti akn terkeluar ayat mngantuk..esp kelas analisis dgn Dr Yusof..x tau nape..mate aku x ley nk kompromi ngan suara dia..haha..siap tido berganti2 4x4 meter ngan ika..dr lak siap ley tgk je..sabo je..msti dia paham..kesian student aku..ngantuk..xpe la..bg rehat..hakhakhak..ayat x ley blah..

well,aku terasa cm nk review pe yg aku buat sem ni..bnda pertama g naik hop on hop off..g museum..pastu g planetarium..lari kejar2 bas..mcm2 la...bez..enjoy la..


dalam bas hop on hop off




dpn planetarium

pastu bnda kedua yg aku igt g mandi sg Genting ngan dak2 kompang..yg tu pon kenangan yg xkan aku lupa..1st time g mandi sg ngan dak2 laki..aku x mandi pon..segan..gelak2..makan2..kutuk2..byk tol dosa yg dibuat..hehe


geng gedegangers laki


on the way..

kipas mengipas


bajet penat~

the gedegangers~

then wat persembahan kompang smpena KVC..main tah pape..tp bergambar je lbh..tp xpe..aku still enjoy..walaupon main x btol sgt...ala..lepak2 suda..bukan org perasan sgt..klau yg buta kompang cm aku ni,sure rse kitorang main dah ckp gempak mlm tu..hehe



pastu dinner kuo..time tu yg x ley lupa dok bergmbr ngan diorang..mcm2 PERANGAI!!hehe..bukan nk menghayati majlis sgt..bergambar je lbh..dari bergamabr kt dalam berlarutan smpai ke foyer DECTAR pastu kt tangga lak..



event setrusnya g MELAKA..yg ni pon bez sbb dpt jumpa org tua kt sne..terigtkan abah ngan mak aku ble tgk diorang..aku jnji kt diri sndiri insyaallah selagi aku hidup,aku akn jaga diorang baik2..aku xkna biarkan diorang menjejakkan kaki ke sana..AMIN..siyes,sedih tgk diorang..sape yg x sedih ble anak sndiri sanggup buang diorang..dah jga dari kecik.ble besau senang2 je nk campak..klau tau dari kecik ,dh main lontar2 masuk tong smpah ke parit ke..xpun kuburkan terus..ish..geram tol!!!

ok..event seterusnya adelah surprise bezday party kt anep..surprise???adekah beliau pn merasakan sedemikian..hanye beliau yg mengetahuinya..hehe..papepon,thanks Pian,Abe,indra,jihah,mizah,Naim,shahid,Ipin.Lini,ADa,Aina,Mohsin,La,Na,Cg Arif,Cg Epul,Labu n semua la yg terlibat..korang mmg superb..esp kt Pian yg byk berjasa..kt Jihah n Indra yg penat2 berhujan berpanas cari kek..kt Mizah n semua yg menyumbangkan duit..kt Naim yg ideanyer meletop..n also kt AKu..haha..nk jgk.xde org nk puji..puji diri sndiri jelah.
satu lagi..g mandi kt sungai gabai ngan coursemate..fuh..yg tu pon bez..dpt main gelungsor baik punye!hehe..kak dayah mmg pro habis la..mcm2 stunt dia buat..aku pon salute ar..bangga dpt kawan cm kak dayah..haha..

next,ape yg berlaku smlm la..hepi!!!!aku dpt naik moto..haha..lama giler x merempit..dpt g pasar malam dgn bantuan moto pian n 2 buah helmet milik pian n abe..thanks a lot..x terbalas jasa korang pada aku..walaupon korang punya ayat kaw2..tp dalam hati ade taman..hehe..korang mmg TERBAIKKK WOK....aku baru cte kt mak aku pasal merempit smlm..risau dia..yelah..bukannya x knl anak sendiri..aku klau bwk moto dah ley setaraf ngan Kimi Raikkonen..act,klau kt kg,klau aku rse tnsion ke marah kt seseorang ke..aku suka bwk moto laju2..hehe..pecah rhsia..bahaya tol...x nk buat dh..tkut klau jd pape kt aku lak..mntk dijauhkan Allah..yg pntg,kunci pian n helmet2nyer mash dlm simpanan aku ni..nk buat ape ye??hahaha..
yg penting sem ni istilah yg paling byk aku gunakan adelah 1st time..byk bnda yg 1st time aku buat...thanks kt GEDEGANGERS..korang mmg btol2 buat hidup aku bermakna..at least,ketensionan aku mghadap assgimnt terubat..x lupa kt kengkawan aku smua yg sabo ngan aku..Ika,Indra,kak dayah,jihah..lagi..geng2 aku..Huda,Milah,Farah,Leha,Hajar,sya,teapen..semua la..thanks a lot..korang mmg kwn2 terbaik yg pernah aku ade...sob..sob..haha..poyo je ayat..
now,back to the main topic which is study week..so,now me,sitting in the chair..in front of the notes..trying to catch up all the thing..start to realize that i have a lot of thing to read n understand..dunno which subject should i start first..but..still fb is priority..cess..x ley blah..haha..tp aku dh kurangkan ckit keaktifan n kereaktifan berfesbuk..dah x membalas komen sgt..just masuk n review ckit2..tgk pe aktiviti kengkwn aku neh..x insaf2..MACAM2 PERANGAI!!haha


















































































  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
nothing special..just like other people..

Followers