tanpa niat~

tetiba rse cm lawak tjuk kt atas ni..tp itulah realiti yg berlaku...

ceritanya bebunyi cmni..ish poyo lak..haha..utk pengetahuan aku(sbb blog ni dh private skrg),aku dh delete blog ni utk 48h..(je???)..ni smua A(bukan nme sbnr) punya pasal..klau dia x jmpa blog ni n komen mcm2,aku xkan berniat utk delete blog ni..asalnya dh privatekan tp dia punya tekad utk meng'hack 'aku punya blog buat aku rse terancam lak..so memandangkan kitorang dh setuju utk test spe lgi terer,trpaksa aku dgn tnpa niatnya mendelete blog ni..hehe..yg x ley blah,tau lak rse berslah..haha..ala,lepak suda..kan da dpt balik ni..klau x dpt,mmg sah aku buat masak lemak cili api la dia ni nnti..

weyh..siyes x ley nk fokus mlm ni!!!mybe sbb aku dh perah otak bagai nk rak siang td smpaikan dh rse cm x ley nk perah pape dh mlm ni..haha..ayat...patutnya as a bakal food scientist kena guna term science la kan..ble otak aku dh saturated ngan mcm2 input td,so any reaction mmg dh x ley nk take over..nerve2 otak aku mmg x bersedia utk terima pembelajaran mlm ni..hahaha..cm mne x penat..aku dok kt fst td dari kol 9 lbh smpai kol 1 lbh discuss biomet..pastu g zaaba..lepas mkn n solat,smbung lak ngan lab food chem.yg biomet ley tahan lagi sbb aku cm phm jgk kan..tpi ble food chem ni,rse cm dh x ley nk g da..sbb push punya psal,balik td terus beradu lepas solat asar..tu la alkisahnya yg membuatkan aku terpke yg aku x nk jalan g cari mknn malam ni..and pian la jdi sasaran utk tolong belikan mknn..thanks a lot pian..

emm..hari ni,tepat kol 7.05 pagi td(lbh kurang la),Ustaz Chik merangkap bekas pengetua SMKADG telah kembali ke rahmatullah..al fatihah..sejujurnya,walaupun dia x mengajar aku,tp aku igt lagi jasa dia kt aku..aku igt lagi dia penah ajar aku sepotong doa..utk persediaan mse exam..n aku amalkan ayat tu smpai hari ni..sbnrnya time tu dia ajak 5 org dak form 5(aku,sya,suhe,ayu n abdullah) masuk bilik dia..kitorang top 5 student..kiranya harapan sekolah la.tu yg dia nk kasi sedikit kte2 semangat..n dia tanye sorang2..ape subjek yg kitorang lemah..n cuba cari jln nk baiki kelemahan tu..time tu aku lemah ADD MATH..n dia nasihatkan aku ckp yg insyaallah,aku akn blh..siyes,aku sgt kagum dgn dia..x penah tgk dia marah..sabo je selalu..n berita pemergian dia buat aku agak terkesan sdikit..semoga arwah ditempatkan bersama dgn org2 yg beriman..amin..

exam aku start hari isnin ni..exam pengawetan..aku dh bace tp igt tu belakang kira..esok la nk kena revise balik pe yg dh bace..so skrg aku nk buat pe ek??x tau..aku nk study ni..tp mmg xde mood sgt2..padahal byk giler lgi x abis..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
nothing special..just like other people..

Followers