FIGHTING!!!!!!!!

penat..baru balik dari Kajang..aku x beli pape pon..cuma teman Indra dan Ika beli barang..niat utama aku keluar sbb nk tenangkan pikiran yg ngah serabut ngan Spektroskopi Asas..
susahnya subjek ni!!aku baru baca satu muka surat hari ni..tu pon amik masa berjam2..sebabnya??x tau la pe mslhnya..mmg x ley nk melekat kt kepala..dah la pasal FIzik..gelombang la..getaran la..putaran la..mmg btol2 spoil mood la..
cmne nk bg aku concentrate study Spektroskopi ni x tau la..aku blh bertahan setengah jam jek..lps tu ada la aktiviti yg aku buat..haha..smlm pon dh mcm2 gaya duduk dh..dengan mcm2 gaya ikat rambut..mmg btol2 tnsion la..alih2,kol 1 aku layan movie Goong..ep 6 dan 7..tido pkl 3 lbh sbb tgk movie..ish2..NAdia..NAdia..x insaf2..sesape yg rse blh bantu aku fokus,sila tampil ke hadapan..huhu..bg nasihat ke pape yg patut..
ok la..aku nk cuba study Spektroskopi..chaiyok2 Nadia..gambatte kudasai..FIGHTING!!!
(semangat je lbh..)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
nothing special..just like other people..

Followers