pening~

kepalaku pusing ni..rse cm baru lps naik roller coaster..tnsion ngan kaedah pemisahan ni kot.ish,dah la esok exam paper ni..apsal klau byk pke kepala kte akan pening??jawab2..

mybe sbb kte push sgt kot..jadik oxgen pon cm terpaksa dipam ke sel otak dgn byknya..so,ble byk sgt oxgen,sel darah akan mengembang..tu yg jadik hypertension..hahaha..confident jek!!this is when biology student talking huh??stop merapu..

paper aku esok adlh Kaedah Pemisahan..klau ikot ranking top 3 aku,paper ni jatuh no 3 dlm kategori paper membunuh..

1) spektroskopi asas....27/4
2) kimia makanan....22/4
3) kaedah pemisahan...20/4
yg lain pon agak membunuh gak la..tp lbh kurang killing me sofly la..(tajuk lagu ni)..yg kt atas ni mmg xde sofly2 dh..huhu..ble nk aman ni..penat la asyik exam jek..nk g Bukit Beroga..nk tgk sunrise..pengaruh cte kak dayah la ni..ish..
emm,sejak musim exam ni,aku dh kembali ke folder2 lagu nasyid.hehe..dh lame dh x bukak lagu nasyid..asyik ngan lagu Wali band,pastu all American Reject,jason Myraz,Jay z,Sean kingston..pe lagi...Adam,Six Senth,Bunface,Faizal Tahir bla..bla..bla..kiranya kembali ke jln kebenaran la..ble kita dlm keadaan x tenang,so better lupakan lagu yg menambahkan tekanan pade otak kte ni..baik dgr lagu2 cmni..tenang ckit..hehe..ble lagi nk dgr cik Nadia bg nasihat..
antara lagu2 nasyid yg dlm carta Selalu Dengar adelah lagu2 UNIC,IN-Team,Devotees,Mestika plus lagu Wali Band pon ade ckit..yg nasihat2 la..emm,antara smua aku paling suka lagu Mahar Cinta ngan Permata yg Dicari dari Devotees..sbb??lagu ni mengingatkan aku masa zaman2 muda kt matrik dulu...tp lagu ni mmg bez..x caye tnye aku..
memandangkan skrg pon dh kol 6.45 ptg, n kt luar pon ngah hujan disertai dgn guruh dan kilat di langit,maka dengan ini tidak mungkin la bg aku utk study pd waktu2 skrg..emm,tu lah alasan yg terbaik sbb ape aku update blog ni..BOSAN!!
dah la..nk masuk Fb jap..menjenguk aktiviti kawan2 aku ni..x phm aku..apsal diorang suka sgt kt Fb..aku pon dh bosan ni..hehe..bosan2 pon masuk gak...so..adios amigos~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
nothing special..just like other people..

Followers