anak raja~

NADIA!!!

tolong lah study!!!!
aish..dari td aku dok layan movie jek..eh bukan..dari smlm..hehe..gaya mcm hbs exam je..pdhl lagi 3 paper ni..aduss..emm,next paper hari selasa..pastu rabu pastu khamis...ok la tu..nnti mlm aku study k..padahal Rabu ni Spektroskopi..huhu..susah tahap cipan..aci x, x mau dtg exam??haha..
skrg aku ngah layan cite Goong..nk masuk ep3..bez..aku yg ngah mood sedih2 ni blh bantai gelak..ok la tu..mood sedih???haha..ayat jiwang giler..emm,blh masuk kategori sedih x ble adik aku gtau yg ahli family aku skrg ngah bersukaria riang ria raya g Kelantan..sekali ngan abah,mak,Ira..huhu..aku dah la ngah x sihat cmpur ngan tnsion exam lagi..diorang bez2 jek jalan2..haha..padahal mmg x de mood nk study..saje cipta alasan.cess..
emm,cte Goong ni pasal anak raja kena kawin paksa ngan org biasa..actually,disebbkan atuk2 diorang ni dulu kawan baik,then termeterailah perjanjian nk jodohkan diorang...so,nk x nk kena kawin jgk..n anak raja tu punya la kerek giler..
tetiba,terpke dlm kepala agak2 klau anak raja dtg meminang,kte aci tolak x???haha..sengal punya soklan..tp rummete aku menjawab x blh tolak..sebab mcm x hormat..emm,btul jgk..aish,susah la cmni..haha..gaya mcm ade je anak raja dtg meminang??klau ade,aku akan cari lombong yg terdekat..terjun kt situ..ape daa..Nadia,exam lagi 3 paper..ish..
aku da decide nk balik 30 hb..sayonara UKM..nnti sem dpn aku akn dtg sbg 3rd year student..cepat je jadik 3rd year student..n balik cuti ni byk nk kena pke..nk kena usha2 tmpat nk praktikal sbb aku akn praktikal sem 2 thn dpn..lagi nk kena pke pasal nk cipta produk ape utk subjek Pembangunan Produk..adess..
dah la..layan Goong ep3 lak..chow..
adios amigos~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Life aint easy said...

tolong lah nadia..hahhahahhahah...study2!!!

Post a Comment

About Me

My photo
nothing special..just like other people..

Followers