makan~

emm..

ni kali ke berapa ribu dh aku x dpt nak hbskan ape yg aku makan..x tau la aku..padahal td dh mntk separuh pon..ish,klau la mak aku tau,3 hari 3 mlm pon dia x hbs berleter lagi..aku rse masalah hilang selera mkn aku ni dh makin teruk kot..haha..nme jek budak sains makanan tp x jaga makan pon..bukan sengaja x nk abis tp mmg x dpt hbs..huhu..tp kt rumah blh lak hbs..mybe kt umah aku amik ckit kot..tp kt sini pon ckit gak..ish..

dah la akhir2 ni perut aku selalu skit..x jaga makan punya pasal la..bnda yg wajib mak aku pesan bla kol aku adelah..'kak,jgn lupa makan'..pastu ayat yg wajib aku jwb..'kak makan la..mne de x makan!!'..hehe..tp btol pe..x tipu.aku mkn tp x abis..mak aku x pesan soh jgn x abis mkn..so tu x dikira menipu la kan???hehe..

cmne nk buat ek???aku start hilang selera mkn ble kt PLKN..tp time tu mmg ade mslh yg btol2 buat aku x lalu nk makan...huhu..aku mmg akn hilang selera mkn ble ada mslh..then kat matrik,emm,mcm ade gak tp x selalu sgt kot..pastu bila 1st year,mmg blh kira ngan jari aku hbskan mknn aku..jihah ngan inda mmg dh penat dh nasihat..mmg dh phm sgt..ika ngan kak dayah pon sme..ade ke soh aku order chicky meal ble g kfc..haha..sengal la diorang..

skrg lak..mmg aku x selera nk mkn..ade mslh ke??emm..xpe la,nnti balik umah ok la tu..pndai2 la kaver..hehe..tp tu la..buatnya dpt gastrik kan susah..dulu pon hmpir2 nk dpt..tp alhamdulillah,doc x ckp tu gastrik..cuma soh jaga makan..aiyaa..

mood nk study still x dpt lagi..Ya Allah,tenangkan pikiran aku..huhu..dtglah wahai mood..esok paper killer jgk ni..ok,tolak dulu segala bnda yg bermain kt pikiran aku ni..concentrate NADIA!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

najihah said...

mok!!!

"jihah ngan inda mmg dh penat dh nasihat.."

kalau spesis mcm ni baek bagi kaki je senang..org nasihat xnak dga.. hahaha

orizasativa said...

hahaha..smpai ke kaki ni jihah???ish2..ni yg cm nk gtau je tinggi jihah bpe..

najihah said...

xpe, xyah susah2.. tggi sy 151cm. tpi bila sy pkai wedges crocodile sy, hek hek~ aumm aumm

Post a Comment

About Me

My photo
nothing special..just like other people..

Followers