gud luck~

akhirnya..setelah seminggu aku berada dlm minggu kebosanan aka study week,mka tibalah pada minggu peperiksaan..esok adelah 1st paper aku..pengawetan..insyaallah,aku akn buat yg terbaik..dan aku harap kwn2 aku pon begitu jgk..play is play but when comes to exam,its all about our future..rite??hehe..
emm..saje nk gtau yg aku syg abg2 aku..abg jan n abg wa bcoz dua2 ni banker aku..haha..xde la..syang la sbb diorang abg2 aku..tp ble diorang ni jdik banker aku di saat2 aku dlm kesempitan ni,so lagi berganda2 syg aku kt diorang..mmg abg2 or lagi specifiknya lelaki,x pndai nk express perasaan syg dia kan??aku rse la mgikut observation aku n experimental unit adalah abg2 aku..(ni term biometry ye..).aku akn nmpk perasaan syg diorang pde adik2 ble adik2 ni berada dlm kesusahan..hehe..diorang xkn ckp yg diorang syg tp perilaku diorang yg mentafsirkan kasih syg tu..n yg beznya psl abg2 ku ni,diorang x penah pukul aku..hehe..gaduh penah la tp x penah nk naik tgn esp kt aku la..penah sekali la abg wa penah nk naikkan tgn kt aku tp dia stop..apsal ek??x igt gaduh pasal pe..tp dia jatuhkan tgn balik..n just warning jelah..hehe..igt aku tkut ke??tp time tu tkut gak...haha..apsal melalut psl abg ni??hehe..sbb td abg wa call ckp nk masuk duit kt aku..hehe..
emm..better aku smbung bce pengawetan..so best of luck NADIA..
gambatte kudasai..
adios amigos~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
nothing special..just like other people..

Followers