dugaan~

kak dayah accident!!!
alhamdulillah,dia xde pape..rasa cm nk gugur jantung bila dia msg td..cuma sakit belakang jek..tp yg malangnya,kereta peninggalan arwah ayah dia mmg rosak teruk kt depan..td pon time aku call dia kt balai polis..ngah wat report kot..aish,da la esok exam ni..8.30 lak tu..
byk tol dugaan dia time exam ni..sem lepas mase study week,ayah dia meninggal..ayah dia meninggal hari Ahad..n hari Rabu kitorang start 1st paper..mmg x tau nk ckp pe la.time dia call aku gtau yg ayah dia meninggal ngan nangis2 lagi,aku da speechless..x tau nk respon cmne..huhu..x tau nk tolong cmne..aku cuma tolong bg notes yg aku da tulis..tu pon x membantu sgt..nasib baik result dia x down sgt..skrg lak kereta peninggalan arwah ayah dia lak..nasib baik dia xde pape..tp dgr cite dia td,cm teruk gak accident tu..accident dkt ngan traffic light..kereta sblh dia nk elak org dpn kot..tu yg terlanggar dia..berpusing2 gak la kereta dia..skrg dia dah fobia nk bawak kereta..klau dia fobia,aku yg dengar ni pon rse cm nk fobia gak..
harap2 esok dia dtg exam..x tau la keadaan dia cmne..dgr suara cm ok..tp suara x menjamin pape..


kereta kak dayah yang remuk dilanggar



pemangsa...van SAFEGUARDS Security..tp x safe pon..


mangsa kedua..AVANZA..

p/s:esok exam Spektro..doakan aku dapat jawab..utk kak dayah..lps ni Skyline ek...lupakan ABB..hehe

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

najihah said...

uishhh...gile arh trok kete kak dayah tu ha mok.. sebek dia xde pape kan..avanza tu pun perghhhh... ape de hal la si van safeguard tu.. lalok ke ape..

orizasativa said...

haha..tau xpe..tah la van tu..dia salah amik lorong..pastu nk elak keta lain..tu yg g rempuh kak dayah ngan avanza tu..actually,ade dlm 6 kereta terlibat..tp yg teruk avanza ngan keta kak dayah la..

Post a Comment

About Me

My photo
nothing special..just like other people..

Followers